Ana içeriğe atla

17 SANİYE MUCİZESİ



 Son zamanlarda kişisel gelişim uzmanları ve yaşam koçlarının dillerinden düşürmediği 17 saniye tekniğine bir de biz bakalım mı neymiş? 

Uygulanan teknikte 17 saniye boyunca dileğinize odaklanırsanız ve inanırsanız hayaliniz ile aynı titreşime geçeceğinizi , 68 saniye (17x4) odaklanırsanız ise hayalinizi kurduğunuz dileğinizin olacağını yazmışlar. 😀 Bunu başarabilmek için defalarca hatta binlerce imajinasyon ( Gelişmiş hayal edebilme yeteneği. )çalışması yapmış olması gerekir. 

Bu tarz gönderilerin altındaki yorumlarda genellikle olmadığına dair geri dönüş yapan insanların yorumlarını okumuş olabilirsiniz. Sayfadan sorumlu kişilerin veya muhatabın cevabı ise genelde ''inanarak yapmamışsınızdır tüm ruhunuzla ve kalbinizle inanmalısınız'' yada buna yakın cümlelerdir. 😀 Yorumu yazan kendini sorgulamaya başlar ve beceremediğini kendini ikna ederek hop ya başka tekniğe ya başka etkinlik uzmanına gider yada en kötüsü ben yapamıyorum der elini ayağını çeker evrenin mucizelerinden.

 Mesele inanmaması değildi bilinçaltını inandıramamasıydı oysa ki..

17 saniye boyunca dileğinize odaklanmanız evet onunla sizi aynı titreşime geçirir. Ama eylem için yeterli olmaz çünkü bilinçaltınıza sadece görüntü yüklemiş olursunuz.  Bu da rüyalarımızdan farksız olur.

 Bilinçaltımızı olaya ikna etmek için farklı odaklanmalar ile bu tekniği uygulayacağız. Kolayca akılda kalır olması için adım adım gidelim. 

  • Kendinizi mutsuz hissettiğiniz zamanlarda sadece meditasyon ve şükür enerji çalışmaları yapın. Dilek ritüelleri veya teknikleri enerjiniz düşük olduğu için veya doğru frekansta olmadığınız için pozitif sonuç elde etmeniz zor olacaktır. 
  • Zaman dilimi olarak uyku öncesi zaman dilimini seçelim bilinçaltımız uygulayacağımız teknikte yapacaklarımızı daha kolay depolar.
  • Kendinizi herhangi bir kurala şartlandırmadan rahat edebileceğiniz bir pozisyona alıp gözlerinizi kapatınız. (Oturabilirsiniz/ yatabilirsiniz.)
  • 3 Diyafram nefesi alıp sakince veriniz. ( Odaklanmanız için yardımcı olacaktır.)

Şuan vereceğim örnek temsilidir. Kendi dileğinize ve hayalinize uyumlayabilirsiniz. 

Dileğiniz; büyük bahçeli bir köşk. 

  1. İlk adımınız gözlerinizi kapatıp o köşkü köşe bucak gezmek olsun. Tıpkı emlakçı size tanıtıyormuş ve siz geziyormuşçasına adım adım her aklınıza gelen odaya girin izleyin her detaya bakın. (Buradaki uygulama ayrıntılara odaklanma ve görsellik ile o an dileğinizde enerji olarak var olmak.)
  2. İkinci adımınız  dokunmak evde dokunmak istediğiniz her bir noktaya dokunun. Dolapları açıp kapatın. Yatak odasındaki nevresimlerin yumuşaklığını hissedin. Ayağınıza takılan bir yumuşak oyuncağı yerden kaldırırken onun sıcaklığını hissedip köşeye kaldırın. (Buradaki uygulama dokunabilme hissi ile orada var olduğunuzu bilinçaltınıza işliyorsunuz.)
  3. Üçüncü adımınız mutfaktan kokusu gelen kahve ile devam ediyor. Kokuyu takip ederek mutfağın yolunu tutuyorsunuz. (Buradaki uygulama bilinçaltı kokuları asla unutmaz bazen bir koku duyduğunuzda anılarınız aklına gelebilir bundan kaynaklıdır adım adım bilinçaltınıza hayalinizi işlemeye devam ediyoruz. )
  4. Dördüncü adımınız mutfakta sizin için pişirilen kahveyi aldınız bahçeye yöneldiniz. O anda kuşların muhteşem cıvıltıları ve hafif rüzgardan esen çanın tınısını duyuyorsunuz. Sandalyenizi biraz çekip oturuyorsunuz. (Buradaki uygulama ortam seslerini bilinçaltınıza duyurarak orada olduğunuza inandırmak.)
  5. Beşinci adımınız etrafı izlemeye dalmışken kahvenizi soğutmamanız gerektiğini düşünerek kahvenizden bir yudum alıyorsunuz. Tadını hissederek ne kadar şekerli veya şekersiz olduğunu damağınızda hissedercesine.. (Buradaki uygulama bilinçaltına bak ben buradayım kahvemin tadını bile alabiliyorum diyerek son vuruşunuzu yapmak.)
Bu uygulama tekniği ile 17 saniyeden çok daha fazla hayalinizin içinde var olacaksınız. 17/34/51/68 Saniye oldu mu acaba diye dikkatiniz dağılmayacak. Bilinçaltınıza;
  • Gördüm, oradaydım.
  • Dokundum, oradaydım.
  • Kokladım, oradaydım. 
  • Duydum, oradaydım.
  • Tattım, oradaydım. 
Diyeceksiniz 5 duyu organı ile gerçekleştirilmiş hayalinizde. Sadece hayal etmekten çok daha fazlasını yapıp bir nevi hayalinizi o an yaşayarak gerçekten enerji olarak aynı frekansta olacaksınız. Yukarıdaki örnek temsili kendi hayalinize uygun bir versiyon ile 5 duyu organınızı  hayallerinize dahil etmeniz lazım. Biliyorum başlarda komik gibi gelebilir ama zamanla keyif bile alacaksınız bu teknikten. 🤩

Umarım dilekleriniz en yüksek hayrınıza gerçek olur. ♥


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

5x55 Tekniği İle Dileklerimize Kavuşuyoruz

5x55 Tekniği       5 sayısı numerolojide değişim ve değişim içindeki sağlanması gereken uyumu sembolize eder. Dileğimizin gerçekleşmesi için zihin,beden ve ruhumuzun aynı anda enerji bütünlüğü oluşturarak uyum içinde ritüelimizin içinde olmalıdır. Eski bir şaman öğretisi olan  5x55 tekniği ile kolayca dileklerimize ulaşabileceğiz.      5x55 tekniğini kullanarak nasıl bir ritüel hazırlayacağız bundan bahsedelim; Daha önce herhangi bir şekilde kullanılmamış bir deftere ihtiyacımız var. Karalanmış veya farklı şeyler yazılmış bir defterde enerji blokajları olabilir. Yeni veya kullanılmamış olması önemli. Zaman olarak mümkünse uykudan önceki zaman dilimini seçmeliyiz.Nedeni ise bilinçaltı frekanslarımızın komutları dinlemeye daha açık olduğu vakitler olduğu olduğu için. Bilinçaltına ne kadar söz geçirirsek dileklerimizi gerçekleştirmek o kadar kolay oluyor. 😇 5 gün boyunca her gün 55 defa dileğimizi ard arda yazacağız.  Yazdığımız dilek kısa ve net olmalı. Size dileğinizi veya dileğinizle

Evrene Sipariş 😍

Evrenin küçücük bir köşesinden hepinize merhaba. ✨ Siz hiç evrene sipariş verdiniz mi? 😀 O nedir ki? Nasıl oluyor? Daha neler? Deli saçması.. dediğinizi duyar gibiyim.😂 İtiraf etmem gerekirse dilinizden dökülen her kelime ile aslında evrene siparişler vermektesiniz. Ve bunu sık sık farkında olmadan (bilinçli olmayan şekilde) tekrar ettiğinizde ise garsona tekrar tekrar siparişini soran kızgın müşteriler gibi hızlıca başınıza gelmesini sağlarsınız.  Madem bu kadar kolaysa neden isteğimiz olmuyor durmadan söyleyelim hemen olsun dediğinizi duyar gibiyim.  😋 Yukarıdaki parantez içerisinde de belirttiğim gibi o an o konunun bilincinde olmadan dilinizden dökülüverirse bazı dilekleriniz elbette ki kolay gerçekleşir. Fakat 40 kere  '' xxx '' dileğimi söyleyeyim de olmuş gibi evrenciğimi kandırayım derseniz elleriniz bomboş kalırsınız.  Gerek düşünceler gerek sözlü olarak dilimizden çıkan kelimeler ile aslında hepimizin evren ile iletişimde olduğumuzun bilincine vardık. Şimdi